fredag redan?!?

vad gjorde jag i tisdags?... åh mitt dåliga minne :(
JUSTE haha ja åkte till mölle med pappa och hans sambo. riktigt mysig by och världens finaste utsikt av havet. va på stranden där vilket inte är en höjdare att ligga på klippor menmen. åt en sjuktigt god spetta-midda med vitt vin och italienskglass med frukt som dessär.sov sen över på hotell vid havet. ganska mycke ångest för jag tacka nej till resa 4 dagar i stockholm med hiltonhotel i slussen :(

i onsdags var jag nati, ella och några andra på etage. lyckas alltid få fri biljetter i sista sekunden :) de var trevligt somvanligt men borde inte tagit med mitt kort... fick iaf två löner idag :)

ikväll ska jag på grillfest hos conne. inte så glad för korv men orkar verkligen inte ta mig till ica på andra sidan om cykelbanan haha. ttyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0