and party and party.. prosit?

fick sån plötsligt nys anfall och nästäppa den senaste minuten?
om ja blivit smittad så som sist - 5 veckor. blir jag inte roligt att hanskas med!

vakna upp hos emelie idag med alla dem andra.. mmh vattensäng :) sjukt sega var vi efter en utekväll på etage. tillslut va vi bara 3 kvar hos emelie så vi ville ha bk mat,. time for a walk.. ehm buss!

senare idag så skulle jag hämta marcus cykel.... blir riktigt lack av bara tanken att jag var så snäll men fick så mycke skit tillbaka... ja blir överlycklig att jag ser cykeln stå kvar *YES slipper 34an!* .. ehm sadeln? borta! sitta på pakethållare? funkar! cykla med en hand för att rätta till fet väska? *fake-nagel inklusive gelé och MIN nagel knäcktes långt in* = blodbad :( nu har jag alltså 9 fina naglar och ett inlindat pekfinger vilket innebär total handikapp har jag märkt?!?! aaaaaaaaaaaaaaaaah nu låssna H-knappen på tangentbordet?!!?!?!?!?!? aldrig mer naglar! vad vill någon med mitt liv? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0