wooooooho

heeeeeeej lovers!
vi kan väll säga såhär innan ja börjar pladdra på.. jag är på SKIT BRA humör just nu, fråga mig inte varför för who knows? men har en liiiten känsla av att de kan vara för jag suttit här i x antal timmar och inte gjort ett piss, töntar mig i webben/camen men inga foton inte haha. eftersom jag är så jävla lat att inte ta ett steg utanför dörren så får jag faktiskt skylla mig själv! en annan sak är att mitt röksug har lagt sig väldigt mycke! no more cigg for me.. fast ja rökte igår.

ska också ta och se alla paradise hotel som jag missat, har ju inget annat för mig :) ..fan nu knäckte jag min långa nagel :( funderade nyss på i en eskund om ja ska göra en lista med "vad ni inte visste om mig" eftersom min kära valli har gjort en hehe och ja försöker liva upp tillvaron med henne på msn vilket inte lyckas så bra för hon är upptagen med sin vän. .. och nu ska jag äta!

TTYL <3


skåda utanför Dubai mall, Burj kaliff i solnedgång + fina skyskraper runtom (:

Kommentarer
Postat av: valentina

hahaha lite liva du ju upp tillvaron me mig du fick dig ett gott skratt när jag va allmänt trög bara :( men till mitt försvar jag inte den enda efterblivna utan sandra trodde precis som jag!

2010-01-14 @ 00:00:38
URL: http://valeeentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0