torsdag

skönt att va hemma! ska ta och försöka sova lite snart :) varit en dag utan pms och tabletter haha.  konstigt nog väcktes jag och var skit trött imorse trotts all sömn. somnade tom om och vaknade kvart över 8 då jag insåg hur bråttom jag hade. kom försent så fick sitta och vänta utanför en stund :( iaf inte ensam.

ccp äcklig mat, böner svamp och sånt skit som jag hatar allt i ett liksom! och blev rätt irriterad av vissa personer som springer efter en med snöbollar. okej en hade räckt när vi var ute, men att springa runt i skolan och jaga en är bara töntigt gjort. och lärare reagerade när man kom med snö överallt så det var inget "skvallrande" vilket vissa personer tror. men snäll som filip är ibland fick man ett förlåt.

tror det blir en pizza och lite choklad innan sovandet!

TTYL♥


jag just nu, känner mig som en vandrande reklamskylt med john bauers logga

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hahah, en del ord är söta. Korvkiosk tex. ;)



Det gör man faktiskt. (h) fast det är det att jag har en virvel typ mitt i luggen, det är det som får mig att tveka!

2010-01-28 @ 18:52:53
URL: http://gosepajjen.devote.se
Postat av: Stephanie

Samma, haha. Fast ni säger det med go dialekt. ;)



Japrecis, vissa dagar alltså. Då vill det knappt ligga ner någonstans!

2010-01-28 @ 19:43:21
URL: http://gosepajjen.devote.se
Postat av: Stephanie

Ibland, haha. Men jag gillar inte dem fula slangen, så jag försöker hålla mig borta från dem. (h)



Jag förstår vad du menar, men det är ju lättare att krulla det än att behöva platta det hela tiden. Mitt krullar upp sig hela tiden dessutom jag kan seriöst inte ens gå ut utan att det gör det, haha. Och så har jag inte ens fina lockar, så det känns ju inge vidare. Var glad. ;)

2010-01-28 @ 20:07:11
URL: http://gosepajjen.devote.se
Postat av: valentina

sorry för jag svikit internetkompisen idag:( but now im yours:)

2010-01-28 @ 21:23:43
URL: http://valeeentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0