ständigt trött

ja det är precis det jag är. igår somnade jag redan halv 11 vilket jag är väldigt glad för annars hade jag väll varit öd idag! måste försöka att inte vända på dygnet nu när jag somnat tidigt igår och i måndags.

uppdateringen går det sämre med, finns ju inte så mycket att skriva om när skolan tar upp hela dagen för mig. idag träffade jag iaf äntligen emilia i skolan haha blev så glad att jag bar henne till entrén! :$ aya va hemma och mådde dåligt, stackarn :( (emilia jag har svårt att hålla tyst om deeeeeeee!) hehe.. efter skolan träffade jag agge och tog en cheeseburgare sedan vidare till älskade solariumet, så nu håller brännan ett tag till :)

sitter nu och har insett jag ligger back med sååå mycke i skolan haha jävla APU har gjort mig skollat! nu måste jag ta tummen ur röven som man säger och göra nått med mitt liv (plugga då) haha sen duscha och nanna så tidigt jag kan! (vilken gamling.. :$)

TTYL ♥


jag och syster

OCH GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE AALEXANDRA MARCOVIC SOM FYLLER 18 OM 3 TIMMAR! ÄLSKAR DIG HJÄRTAT! ♥


Kommentarer
Postat av: emilia

hihihi, hade saknat dig min brownie :D

2010-01-14 @ 18:18:30
URL: http://emilcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0