söndag

usch hatar denna dag! får sug att göra något men när det sen "kommer till kritan" orkar jag inte ens gå ur sängen. fick även panik när jag vaknade av att ja drömde jag kliade på benet då jag gjorde de irl också :S hade inga utslag där innan vi somna sen boom röd överallt. gick hem direkt och tog allergiskreaktions tabletter (kommer inte ihåg namnet på dem). fick kallduscha och allt fyfan!

så hela dagen har ja gått i morgonrock för att hålla kroppen hyffsat kall. frysit som fan asså :( när de lagt sig va ja självklart för lat för att byta om. känner mig som en vandrande "ska-göra-porrfilm-nu-därför-lättklädd" haha hahaha. konstig beskrivning kanske (:

nu ska ja se familyguy, svara kommentarer och msn.

TTYL♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken linje valde du? Jag ska söka stylist som mitt första, och det andra blir nog handel tror jag. ;) på en så jävla snygg skola, jag hoppas att jag kommer in, jag var och kollade för andra gången i lördags, jag är helt såld alltså. Vad sur jag ska bli om jag inte kommer in, hehe. Du kan ju svara tillbaka på min blogg också om du vill det, kraaaaaam!

2010-01-24 @ 16:57:15
URL: http://gossepajjen.devote.se
Postat av: Stephanie

Nu är det jag igen, hahah. Vi vet inte vart vi ska åka än, men tack för hjälpen med tipsen, jag ska tänka på det. (h)

2010-01-24 @ 17:00:04
URL: http://gossepajjen.devote.se
Postat av: valentina

bra förklaring ja:( noooot! men sexit va de:) höhö

2010-01-24 @ 23:06:52
URL: http://valeeentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0