snälla ge mig dippa!

är skitsugen! har en halv chipspåse för mig själv men ingen dipp, snål och lat är ja haha har slösat helt mycke på mat och skit på sistone. :( åt ju på bk igår och åt på mcd idag. jävla lärare sa till oss vi skulle ses på triangeln så ringer dem och undrar var vi är för dem är på gustav...aaaah damp!

nu är ja död för ja cyklat mer än ja är vann vid så de blir bussen (två hållplatser, lönt va?) till skolan imrn. nu ska jag byta om till mina rosa mjukisbyxor från dubai.. och försöka hitta något att äta

TTYL♥

får inte glömma att länka till min vän valentina också! läs and enjoy! <3

Kommentarer
Postat av: valentina

naw länkade til min blogg:) aaahh vill osså ha chips:( o mcdonalds mat med:(

2010-01-21 @ 16:14:09
URL: http://valeeentina.blogg.se/
Postat av: valentina

svar: :'(:'(:'(...

ostbågarna åt jag upp igår ju:( , suger på chips o mcdonalds mat fick jag från dig, jävla du(mördarblick)

2010-01-21 @ 20:12:19
URL: http://valeeentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0