skolstart

oj ursäkta för dålig uppdatering!
varit upptagen med skolan då såklart och sedan stan med degebollen, dock blev det ingen solning för agne tyckte de är onödigt när vi redan är bruna (hon kom nyss hem från vietnam) men ja ska tvinga henne senare i veckan haha ja vet du läser detta agge ;)

funderar på om jag orkar lägga upp massa bilder på bloggen, la nyss upp 58950 på facebook (för er som har min fb kolla där) men tar väll in nån bild här då och å ändå.

igår somnade jag 10 haha jetlag till max! och vaknade i ren panik kvart över 6 av hemsk mardröm. hur som helst så somnade jag om iaf :) i skolan fick jag träffa efterlängtade anna och sammi! tyvärr inte emilia och aya :( nu ska jag checka bloggar!

TTYL♥



jag i Dubai

Kommentarer
Postat av: aya

AUWWWWWW GUMMAN SAKNAR&ÄLSKAR DIGGGGGGGG!

HUR VA DE DÄÄÄR?:*:*<33333333

2010-01-12 @ 18:35:49
URL: http://alexandramarkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0