she wish she were a fat kid?

guuuud va jag är dålig bloggare haha helt sanslöst och lat är jag som inte orkar trycka på tangenterna med mina feta fingara (som inte egentligen inte är de haha) och skriva ett inlägg. istället ligger ja i min sköna säng.. som jag önskar vore större och för två.. och ser entourage, fuckat mitt huvud med den stavningen asså!

kan iaf ge ett råd. ligg inte och ät chips och dippa! ni kommer må skit bra undertiden men skit efteråt haha. iaf om ni inte kan styra ätandet som jag inte kan. känner mig som en smällfet gorilla (i wish!) med en k'nsla av fettomage (i wish där med!) haha och känns ännu värre när mamma nyss fråga mig om ja vill äta midda snart haha ja hade rullat ur sängen! tyvärr så har jag viktproblem så fettet från denna chips och dippa kommer inte sätta sig någonstans! :( it sucks!

TTYL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0