paradise hotel

fan att jag missade avsnitten igår! och själklart är reklamen slut nu när jag börjar skriva :( avsnitten läggs inte ut på tv6 play förrän ikv kl 11. då får jag väll mitt svar hur andreas kom in igen!

och jag blev skitglad innan reklamen när andreas fick ett brev där de stod han åkte ut för hans poolgympa va kass haha. så när reklamen är slut läser han "nej haha vi bara skojar du ägde" man bara f******ck! :(

nu sitter jag iaf skitnervös och vill bara se slutet! kränger små chokladbitar och nån cintronkaka. kommer fan aldrig somna :( ja sm har sömnproblem annars! great. nu ska jag sluta klaga och istället för att bara lyssna på tvn istället kolla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0