onsdag

well, hade inte riktigt tänkt att blogga om min dag redan nu eftersom den inte är över men på vallis begäran för ja väll vara snäll (trotts att jag inte har ett piss att skriva om).

slutade iaf skolan halv 12, loooooooooove it! låg i min säng i några timmar tills agge kom sen dryga vi oss så de blev inte stan förrän halv 4. åt på bk trotts att jag var så sugen på mcd innan.. hmm. åt rekord mycke för att vara jag eftersom agge är så korkad att hon använder sin rabatt "köp en få en till gratis" efter att ja köpt min meal haha så fick äta två! och nu har ja inte lyckats få i mig mer än 6 köttbullar.. tycker det är lite synd om min mamma hehe.

vi gick iallafall sen och sooooolade, gud va ja saknat de! helt ärligt haha dem första 12 minuterna garva vi så vi fick magrutor (skätosido) och resten av 12 min låg vi och drömde oss bort till dubai.. hehe jag iaf! blev inte heller köpt en hårfärg.. eftersom jag är redligt petig :):)

TTYL! bildbrist till maxxxximum!
ps! de blir mycke uppdateringar idag (:

Kommentarer
Postat av: valentina

tack för du blogga för min skull haha:)

svar: men gå in o testa de är helt sjukt, man kan tänka på vad man vill sen ställer den frågor, precis som ledtrådar och sen gissar den.

2010-01-20 @ 21:22:06
URL: http://valeeentina.blogg.se/
Postat av: valentina

tack för du blogga för min skull haha:)

svar: men gå in o testa de är helt sjukt, man kan tänka på vad man vill sen ställer den frågor, precis som ledtrådar och sen gissar den.

2010-01-20 @ 21:22:07
URL: http://valeeentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0