onsdag

haha fett utvilad och på skitbra humör. dock har min dag varit fucked up! började med att jag fick för mig att cykla trotts att det var skit mycke snö.. men karma is a bitch för jag skrattade lite för mig själv när jag cyklade förbi busshållplatsen där det stod massor med folk och väntade på 34an (som går till min skola) så precis vid en rundell halkar jag på cykeln och faller.. det konstiga är att jag brukar få panik av att ramla men fick för mig jag var i en skidbacke så kopplade inte att det gjorde ont och att jag låg på asfalten förrän jag skulle resa mig och kände värken i knät.

fram till lunch har jag varit på skitbra humör, men kommer dem jävla mensvärk kramperna. ena sekunden doog jag av värme. andra skrattade jag somvanligt. sen plötsligt hotade ja en kompis att sluta skratta för ja skulle slå henne i huvet :S nästa satt och och räkna matte och prata på som ingenting. när jag skulle ta en tablett börja ja skaka och la mig nästan på golvet av värk. så beslutade att gå hem. jag kom ju ingenstans på cykeln i fet motvind och snöstorm så slutade med att jag gick och ville typ bara dö.

somnade nästan direkt när jag kom hem vid 3 och vaknade imellanåt av att folk ringde. men heelt utvidad blir jag väckt halv 8 av att ja ska äta. kommer aldrig kunna somna inatt! trotts att jag somnade innan halv 12 igår haha.

detta blev aldeles för långt och tråkigt inlägg. och jag ber om ursäkt till alla som tvingats stå ut med mig idag. och för missförståndet med mina närmsta!

TTYL♥


Kommentarer
Postat av: valentina

haha men jag är iaf snäll:) hon fråga om jag kunde sova där och snäll som jag är så gör jag de då.

HAHAHA mytoman-för-dagen vän

2010-01-27 @ 22:47:52
URL: http://valeeentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0