matte c?

shit! nu måste jag veta vad ni valt? måste höra åskiter! heela min familj säger jag ska läsa de. dem har ju en poäng i de. comvux och alla andra ställen man kunde läsa upp ämnen innan finns inte mer. så efter gymnasiet finns det inga fler chanser. då står man där med "skägger i brevlådan" och ett pissjobb!

ger upp en sovmorgon på fredagar och en eftermiddag på onsdagar för detta skitet. vilken ångest :( vet inte vad fan jag ska göra. sen pricken över i:et är man ju heller inte den smartaste i familjen när det gäller betyg.

pratade nyss i en evighet med pappa i tele och blev ju knappast på bättre humör när han rabblar allt roligt han gjort i dubai och abudhabi som är en stad jag hade dött för att åka tillbaka till! fick en liten tankeställare och det är att dem som är intresserade av försvaret ska verkligen jobba med de. som min bror. bor i dubai några gånger om året i 3-4 månader i en lyxvilla, egen chafför, och shoppar åt villan och soldatrna som kommer från en stad i närheten för att vila. hans liv leker och han älskar sitt jobb! allt hade varit så bra där nere och när pappa skulle till flygplatsen 4 på morgonen åkte han med limosin. jag menar vad mer kan man begära?

nu ska jag ta mg en funderare, duscha sen sova för att ta mig upp till matte c imorgon!

TTYL♥


Kommentarer
Postat av: valentina

klart som fan man kan läsa upp ämen sen på komvux:S??? jag kan tom göra de i min skola ;) så kan man gå i fyran, o läsa upp dem ämnena man vill

2010-01-28 @ 23:23:40
URL: http://valeeentina.blogg.se/
Postat av: valentina

aa de gör vi brioooor (L) hö-hö-hö-hö

2010-01-29 @ 17:14:30
URL: http://valeeentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0