kall lördag

aaah menar vädert allvar med 8 minus såhär på dan :o fröös ihjäl av att va ute! och ingen morgoncigg ens för vi glömde tändare haha.

är hemma nu iaf sov hos valli inatt, blev en bra kväll med henne och emilcia :) hahahaha skulle filmat valli imorse när ja viska hennes namn och rörde henne lite på armen för hon skulle vakna. hahahahaha helt tom i ansiktet va hon helt så stirrblick visste inte va hon va vem hon va eller något först börja ja döö av skratt sen så fortsatte hon bara typ stirra sig omkring så fick panik och trodde hon fortfarande sov eller blev skit lack eller va i chocktillstånd hahaha.

för övrigt snacka hon med mig i sömne och ja svara henne haha halv vaken va ja. och enligt henne snacka ja med henne i sömne när hon snacka i tele haha. nu har jag iaf skiit bråttom för ska hem till anna sen vidare på 18års fest hos martin! så får bli ett snabbinlägg innan jag går. nu måste ja in i duschen!

btw feeet utskällning av busschafför påväg hem hahaha kan ja hjälpa folk tränger sig? :o sån damo ja fick haha ville skrika men sket i de för orka bråka!


tråkig bild ja vet men tråkigare utan!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hahah, jag lovar att visa. Jag är inte bullshit. ;)



slangen här är allt annat än charmiga... det ska du veta!haha

2010-01-30 @ 20:06:13
URL: http://gosepajjen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0