jaha?

då sitter man här fortfarande! och jag fick göra min frukost själv :( eftersom de låg en lapp i köket haha känns som när man va liten och ens föräldrar skriver lappar till en var dem är och när dem kommer hem och att man ska ha en bra dag. tror mina föräldrar fastnat lite i de fortfarande haha ibland iaf.

känner ja börjar bli hungrig igen, hade tänkt vänta in mamma men hon är försenad 35 minuter haha :$ åååh jag orkar verkligen inte, kan inte laga något heller och de är drygt att laga i vilket fall. måste ta tummen ur röven och
  • fixa klädhögen
  • skriva på skattejämknings intyg
  • laga mat
  • klä på mig
haha tog mig nyss 10 minuter att få tillbaka texten i sidan *suck*.
kan berätta om igår. jag och anna började göra pizza HOST HOST anna gjorde pizzan jag kollade på :) sammi kom perfekt när allt va klart. började se massa filmer och proppa i oss all världens goda skit.  vid halv 12 kom kristoffer,robin och oliver (tror han hette så?) någon timme senare drog vi oss alla hemmåt och det var kallt som fan.. måste inse ja ska sluta cykla haha :( nu ska ja läsa bloggar!

något tips på en bra blogg?

TTYL♥


Kommentarer
Postat av: valentina

jag kan skita i o duscha och göra de hos min syster:) g¨r snabbare, så när borde jag komma? måste nog äta middag hemma kommer dö annars:O , kunde tagit detta i msn eller sms men kom på de nu hahahha:( btw, de inlägget hade inte ett skit me mig o göra , fy på dig

2010-01-23 @ 16:04:26
URL: http://valeeentina.blogg.se/
Postat av: valentina

hahah bara fick sånt flipp så jag va tvungen o bli gay (chacha...) , gör som du sa nu o har de uppe samtidigt haha:) , jaa de e kul o snacka i tele me dig:D nej tyvärr:( dme hade musik innan men när dem byggde ut de o gjorde ett till solarie s hade dem ine ljud i de o inte i dem andra heller mer:S haha nej utom sånt då, för dig vill jag känna ju(L) men de va mest igår jag bara skrev av mig o kände så. hahahha neeej kolla in mitt ass mer va:O HATAR JEANS

2010-01-23 @ 16:10:10
URL: http://valeeentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0