i'm back!

ja tro det eller ej, och fyfan vad jag vill tillbaka.. hade nog kunnat fälla en tår! dybai är nog de bästa resemålet jag varit på. okej, jag har varit på så många ställen i världen att jag inte ens vet hälften och inte ens mina föräldrar har koll eftersom vi är så många barn i familjen. bästa shoppingen! bästa vädret! fastnade TOM för deras arabiska tvkanaler med engelskt-tal. ja dubai är min drömstad! jag min mamma och min syster sophia har bestämt vi ska dit om 2 år. jo jag vet det låter som en evighet men riktigt härlig känsla att veta att man har ett mål.

uppdateringen ska återgå till vanlig och massvis med bilder ska stömma in från resan. självklart inte allt på ett och samma inlägg utan jag jag tar in underbara bilder lite då och då. för mig har denna resan också inte kunnat bli mycket bättre eftersom jag och min syster kom så mycket närmre varann. vi var tajta redan sen i februari då vi åkte till schweiz tillsammans men nu blev allt snäppet bättre. nog om det.

inom kort kommer lilla degebollen agnes till mig som åkt land och rike för jag vägrar sätta foten utanför dörren pga vädret. för er som inte bor i malmö som jag så är det endast 2+ grader och min kropp är van vid 30 så därför tänkter jag iinte utsätta mig för kyla :)

TTYL söta läsare!


Kommentarer
Postat av: emilia

önskar att jag o camilla hade samma sak nu, men det är helt tvärtom för oss än för dig och din syster :/ vi snackar inte ens..



VI SES IMORGON!!! <3

2010-01-10 @ 13:33:22
URL: http://emilcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0