hello fuckers

guuuuuuuud va drygt de är att blogga uta bilder haha. måste ju vara värre för er att läsa när de ninte finns något att kolla på, ja menar kuuuul 8-)

vaknade iaf aldeles för tidigt idag, kvart över 10. sen pricken över i:et går min buss en och en halv timme senare än ja trodde, fick för mig att 13.27 bussen är framme 4 hhaha de är rätt omöljigt liksom. så nu sitter ja här helt fixad och uttråkad utan bilder :(

ska få träffa min valentina sen iaf på söder kl 4. så sak vi till mobila och lägga undan kläder. men de blir väll macedonken i vilket fall somhelst or els i will die (sämst på engelska). hursom haver har hoppat runt i huset i några timmar nu sjungt och allt annat skit man kan cpa sig med.. haha tur mina grannar har mycke buskar och granar annars hade dem nog fått se ett och annat halv naket hahahaha. nog om de!

min pappa överraskade mig och kom hem för att ha ett telefonmöte haha ja trodde vi fick inbrott så ännu ett hjärtstopp. men blir ensam sen igen för han ska iväg igen.

TTYL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0