HAHAHAHA

sha.. min vän agnes är inte den smartaste alltid.. nu över till de hon sa..

vi snackar om vilka bussar vi ska ta senare. det finns en buss som heter 34an och en 5an. hon s'ger 35an är en omväg dit hon ska. jag säger "du sa 35an de är 34an"

agnes: "jaha nej 35an går till rosengård"

jag: "ja och till östra hamnen"

agnes: "vaa, västra hamnen haha fan va skumt"

jag: "nej från rosengård till horgatan"

agnes: "jaha så konstigt namn på gatan"

jag: (rå stirrar på henne och som ett frågetecken och undrar om hon är seriös vilket hon verkar vara)

agnes vänder sig mot mig och säga "jahaaaaa horgatan hahahahahahaah"

(det är självklart så att jag menar att östrahamnen är en industriområde som man brukar säga horor står och säljer sig därav "horgata") korkade lilla agnes :)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0