gott nytt år!

hehe som ni kanske förstår hade jag 0 tid till bloggen! vaknade upp hos anna och tog mig hemåt då hon sedan kom och åt middag hos mig. fattar inte hur det nästan kunde ta oss 2 timmar att fixa oss haha ch ja hann inte ens göra ett piss med mitt hår haha verkligen, eller jo duscha men de va tom innan dem 2 timmarna haha. men ja nybörjare på lösögonfransar tog säkert en halvtimme per/öga och en kvart att välja vilket par man ska ta, haha.

tyvärr så var vi så stressade att jag har inte ett enda foto fårn igår! sjukt sorgligt om jag får säga de själv eftersom jag hade så många förra året :( var iaf på nån förfest i trelleborg sen tog vi taxi ut till ett stort hus mitt-ute-i-ingensans eller ja de va ju utanför trelleborg. de var en seg början men de blev riktigt bra! haha de sjuka var dock slutet då vi skulle gå till någon kyrka som vi inte hittade till och jag och anna började få tillbaka känseln i fötterna då vi kände sån jävla smärta eftersom vi inte är vana vid hög klack haha fyfan! men turen vände och de kom körandes en kvinna med några tjejer från festen i bilen som fråga om vi behövde skjuts vilket vi ju gjorde.. hahahha jag och anna satt i en gigantisk baklucka på en volvo (hatar volvo för er som inte visste) hahaha vi bara satt och garva. sen åt vi natta-mat sen decka jag anna och mattias hos honom.

idag skulle jag då träffat sammi eftersom jag åker imrn men hon vaknade så pass sent idag så de finns ingen tid att ses. måste fixa sista förberedelserna med bla packningen så tyvärr så får vi ses när jag är tillbaka!
förövrigt är det riktigt härligt att (nästan) aldrig bli bakis! haha love it

TTYL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0