fran dubai!!

heeeeeeeej! haha hittat en dator! gratis! haha me like big time! shoppat som fan och har sa javla mycket att saga att jag tar de snabbt, eller ja vi far se jag ar redigt duktig pa att dra ut pa saker jag ska forklara kort (A)

har ar iaf varmt som faaaaaaaaaaaan, shoppat som en idiot och lagt minst tid pa solning och strand haha. forsta dagen fick vi for oss att ga overallt tills vi kom pa att vi kan ju ta taxi! harligt som fan kan forsta att manga som bor i new york gor de!

lite kort om idag! tog taxi till stranden, skit fint vader tills de borjade bli lite molnigt sa akte vi vidare till ett kopcenter blev faktiskt bara ett par lack tights (redan varit i alla dem andra affarerna pa andra kopcenter) besatt av starbucks till max! atit dar alla 3 dagarna vi varit har.. eller ja fikat! har ar battre shopping an thailand! kopt mer pa EN DAG an vad jag gjorde pa 2VECKOR i thailand. helt sjukt. de jag ogillar lite ar att pa vissa stallen stirrar folk pa mig om jag har korta shorts medans pa andra stallen kan man ga i vad man vill. ja menar vem vill ga i tights en kvall nar det ar 22 grader pa kvallen? hursom haver om min dag.. traffade min bror som ar i abudabi (huvudstaden for er som inte visste) och vi tog med honom till ett annat "mall" som kopcenter heter. och han har en personlig chaffor som kor honom bvart han vill 24/7.. ja vet WTF haha. efter 2 timmar var han tvungen att aka till flygplatsen for att kronprinsessan fran sverige och hennes "man" skulle pa besok och ata middag med bla honom. vi fortsatte shoppa och at sen pa en mysig indisk restaurang :)

vi hors forhoppningsvis senare! TTYL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0