får speel!

åååh sitter hos vallis syster nu som ni kanske läste i förra inlägget. har plötsligt feta utslag (rätt överdrivet) små röda prickar över hela kroppen som kliar IHJÄL vet inte vad det är riktigt vilket är skit irriternade hade kunnat ta en kniv och kila så mycke spel har ja. och valli låter mig inte ens klia.. vilken bitch! haha hon vill bara mitt bästa :( antingen är det för jag solat för mycke eller för jag ätit dippa med paprika för mycke denna veckan. om det är för dippan kommer ja få utbrott och böla för ja dör för dippan :(:(:(

för er som inte fattar så har jag varit allergisk mot paprika sen ja gick i 1an (lågstadiet) men sen dess har jag aldrig haft problem med de.. bara undvikit de liksom. kommer antigligen gå ut över valli hela natten med mitt gnäll men hon älskar mig ändå ;)

nu ska ja röka och försöka och inte klia hela natten.. wish me luck!

TTYL

Kommentarer
Postat av: ebba

vilken sötis du är!

och sjukt bra blogg :)

kram

2010-01-24 @ 14:30:57
URL: http://ebbaabrahamsson.blogg.se/
Postat av: ebba

är det din naturliga hårfärg förresten ? :) (svara gärna i min blogg)

2010-01-24 @ 14:35:43
URL: http://ebbaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0