en sorgsen dag

dagen började bra men gick sämre mot sitt slut. valentina jag älskar dig och ska aldrig lämna dig. känner mig som en usel vän. mina böner och mitt hopp var inte tillräckligt.

ska träffa min valli senare idag. vi kommer säkert gråta i floder men om någon som betyder mycket för henne är det en person man gått miste om. hon är verkligen en person värd att bara ha det bästa kring sig.

över till nutid. kom hem för ett tag sen efter att ha frysit ihjäl på söder, (även om de var värt de) sitter i min säng nu iaf och återfår värmen. känner hur svag jag är efter att inte ha atit mer än flingor och yoghurt kl 12. plus att jag vet att dipp och chips ligger och väntar på mig. men snäll som jag är så ska jag vänta efter middan hur hungrig jag än är är det ju annars inte så snällt mot min mama som lagar mat nu haha.

ska se entourage snart sen äta. TTYL <3


syster inne på ett mall

Kommentarer
Postat av: valentina

:'(.. förlåt jag lät dig vänta i söder o inte kom :( , tack för du finns gumman hade inte klarat mig alls om du inte funnits för mig, du gör skillnad <3

2010-01-19 @ 16:47:48
URL: http://valeeentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0