en jävligt bra dag

eller ja dryg till början då jag, sammi och sanna åkte på föreläsning på latinskolan (som jag aldrig varit på innan haha har haft mina fördommar) och den föreläsningen var då heeelt onödig haha de vi redan inte visste hade räckt med att få i mail haha. min UF grupp är redan erfaren av att stå i mässor och ta till sig kunder. så de va bara slöseri med tid. rätt härligt att missa engelskan iaf då resten av klassen bara läste och reflekterade sedan texten. boooring!

jag har fått veta idag jag får G i matte B. vilket gör mig avslappnad. så därför slipper jag skolan imorgon! :):):):) dock till något mindre bra så måste jag ändå upp och va hos tandläkaren 10.40 *suck*. men ska inte klaga för det är studiedag på måndag är alltså ifrån skolan i 4 dagar wiho! över till dagens!..

Dagens humör: mår så j*vla illa! inte bra att kränga så mycke chips :(
Dagens planer: skulle träffa valli men blev ikke så
Dagens roliga: att jag slipper skooooolan!
Dagens låt: you'r love is my drug - ke$ha, som igår
Dagens film/serie: t paradice hotel
Dagens önskan: bort med illamående + lite annat
Dagens look: nedsläppthår, tajts, lång t-shit, halsband och kofta
Dagens sweetheart: de är nog sammi som ringde och sa mitt matte resultat (:

 

nu ska jag försöka äta tacos trotts mitt illamående som i nuläget är lite bättre, mmmmmh tacos!
TTYL <3



Kommentarer
Postat av: valentina

härmapa:O:O:(:(....

svar: vi tar de i msn..

2010-01-14 @ 23:00:29
URL: http://valeeentina.blogg.se/
Postat av: valentina

svar: tack så mycke :'( <3

2010-01-15 @ 15:32:47
URL: http://valeeentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0