dåligt bloggande!

heeeej mina kära läsare! nu sitter ja med färg i håret och konstigt nog kliar det inte denna gången haha. vet inte riktigt hur länge jag sa ha i de eftersom ja får spel på bruksamvisningen (långt ord haha) så ja gissar på 35-40 min :) har inte ett piss att skriva om.. eller jo ja fick min dippppaaaaaa .. måste lära mig att skriva/säga dippa istället fö dipp :( alla komenterar de!

har tyvärr ingen "dresscode" för idag eftersom ja va så dööd när ja kom hem att ja slängde på mig mjukisarna dirr (direkt) (: nu ska ja hitta bloggar att läsa! måste fan hitta fler skriv er blogg om ni har en!

TTYL♥ S



riktigt bra låt och sexiga blair waldorf (karaktär i serien Gossip Girl) gör videon!

Kommentarer
Postat av: valentina

wooohooo vååågen ,stephanie säger dippa(Y)

2010-01-21 @ 22:16:15
URL: http://valeeentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0