äntligen fredag!

åååh härligt. hahahaha måste också säga att stephanie på matte c är ett skämt! jag fattade verkligen ingenting mer än pq-formeln som vi tjatade om i matte b. och jag och sanna var de enda tjejerna. resten är killar som tror dem är grymma men egentligen fattar dem inte heller ett skit :) blev än rätt rolig lektion eftersom läraren är en biffig idrottslärare som har humor. haha ja vi får se hur det går!

organisation och ledarskaps lektionen var också en rolig lektion haha bra med en klass som är på ett bra humör och som har humor. vi hade rollspel och sånt haha :) nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem med mina pengar sen ska jag nog äta först sen iväg till oxie :)

TTYL♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0