torsdag..

äckliga jävla väder! just den dagen jag ska cykla till bibloteket för att träna till matte provet..haha svårt att tro ja vet, tror inte riktigt jag fattat att ja varit där heller. mamma trodde t.o.m jag ljög :( fuck va de snöa iaf åååh riktigt ångest. så nu är ja hemma och genomblöt i håret. slipper kanske duscha 8-)

är riktigt hungrig också :( biblan va svinit dyr men de blev ändå et choklad. men dör av hunger nu! ska göra klart engelskan nu också innan ja äter, i hope.

mytoman lärare vi har asså säger vi får filma idag tror du vi får de.. neeeeeeej! "ni ska visa upp reklamfilmerna om 45 minuter". menar den kvinnan allvar? vi kunde inte heller klippa ihop bilder från fotograferingen i tisdags för fotona va inte klara. så fick springa runt på hela skolan ja lovar efter varje lärare dem sa ett nytt namn.. aaaaaah. melli och några i hennes klass va skitsäta och lånade ut sin videokamera! men seen när vi va klara då fick vi inte låna sladden av läraren :S

så där stod vi utan video. så kommer vår egna lärare och får höra allt så säger hon "men jag har kameror".. ja ville knäcka hennes nacke! hahahah :( så vi filma snabbt som fan haha riktigt rolig film ska lägga upp den sen iaf! hahahahahah och vi gick in till it-teknikern och frågade om vi kunde byta om i hans rum hahaha ofta han går med på de och går ut! och om de fanns övervakningskameror i de rummet så finns de väldigt nakna klipp på anna och sanna hahahahahaha ;)

TTYL♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0