tisdag?

är det väll haha.. har varit dålig på att blogga idag igen, loggade in här innan idag men skrev aldrig något haha. har inte gjort ett skit idag! fick panik av att sitta hemma men när de väll kom till krutan.. (ordspråk) så pallade jag inte ens resa mig ur sängen (A) ännu mindre klä på mig och fixa mig!

fick lite skuldkänslor när sophia kom hit och jag inte hade presenten som redan är mer än en vecka sen. men lite payback för hon ville ligga här hemma istället för en heldag på stan + bio :Y uppskjutet för 2a gången ju..

men imrn blir det av iaf ska se avatar.. jävla hysteri om den filmen men syster vill se den och ja har biljetter so what the fuck :) och hon betalar mellanskillnaden, godiset osv hehe..

nu ska jag se älskade SATC, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0