söndag

kom nyss hem från elin :) brukar aldrig palla ta mig någonstans på söndagar men för min söta elin gjorde ja de. kallt som fan har de varit idag också :( så wallander som gick på tv .. inspelat i min födelseort för er som inte visste ;) haha nej inget skryt asså! :) och krängde över god midda och sen godis.

vill bara säga att ja inte rekomenderar att gå ensam i stan på natten en söndag. BARA gäng med killar ute och killar i bilar som stannar bredvid en och stirrar och tutar som om dem tror man ska hoppa in? hahaha 8-) så elin lovade att ringa 114 14 (polisnummer) om något hände mig (A)<3

iaf igår blev en intressant kväll. bra till en början, kaosigt i mitten och hyffsta slut (: först förseningar på konserthuset där jag stod och frös i skinjacka! .. dumt val! sen bar de av till lokalfest. på väg hem blev vi hämtade av några så vi åkte på efterfest med ett gäng kurder som carro kände haha.

nu ska prata av mig med sammi!

ttyl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0