sämsta

uppdateringen (A) haha i know!
vet inte varför jag inte bloggt under dagen då ja bara latat mig hemma, snön frestar knappast mig att åka till stan. sophia skulle komma och ha en heldag med mig idag med shopping,fika och bio men hon är sjuk så vi hoppas det blir bättre imorgon :)

så istället låg ja och mös i sängen hela dagen tills jag orkade ta mig hem till anna för att ha filmkväll med lite folk. när ja kom ut va de mer milt-snöande (?) asså inte sånt jobbigt som får ögonen att gråta och man fryser ihjälp, ångrade nästan jag inte tagit mig ut under dagen. haalt va de iaf fyfan som ja gled runt haha :(

kom iaf hem aldeles nyss. blev körd vilket är skönt! men nu sitter ja ass hungrig och får väll ta och leta mat haha eftersom ja inte kan laga själv :( kanske borde tänka på vad ja stoppar i mig så ja inte får värsta fat-ass!!? ... hahahaha i wish :( (:

ttyl





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0