mmmmh

dricker sån över good smoothie nu (: min hemliga gåva kanske? haha men såå död ja är nu vill dö! igår åkte sen efter middan till oxie, skulle va chillkrök men emilia hade nackspärr.. hahahahah flabba åt henne hela kvällen :) blev bjuden till en fest där också men min moral sa nej.

aya fick för sig att skrämma livet ur mig med ett kulpistol så hon fick mig att gå ner på knä för sånt gör över ont att få på sig :( hon fick sån idé att göra om de men att filma, camilla gav rådet att fly men ja lyckades inte så istället hoppade jag på aya hahahaha sånna grepp den tjejen liggen inne med :O slutade iaf med att ja dunasde hårt i golvet :(

lite synd i och med att ja ramlade 30 minuter innan dess precis när ja hoppa av bussen :( efter ayas attack fick ja över mycke energi så börja fightas med embla.. men båda är klumpiga så vi ramla båda två och ja underst :( vi såg sån halvkass alien film haha sen åkte ja hem vid 1. träffa en snubbe sen decka ja. blev tvingad upp halv 10! och ja somna typ halv 5 och vakna 856085 gånger under natten.

nu ska ja se SATC!
ttyl


veckan innan franskarivieran-resan, en riktigt härlig kväll i skurup med gamla vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0