måndag - och jobbig en!

2 jävla prov idag! danskan va doc oförberedd men hur kan man ge prov på så svåra saker och kalla de "terminsprov" när vi haft praktik 5 veckor. har missat ass mycke så ja fatta inte ett skit. hade prov om marginal, pålägg och sånt annat i entrepenörsämne på morgonen också :(

hahaha sammi ringer och berättar hur hon ramla två gånger framför 2 bussar med folk från skolan hahaha ja dör av flabb är på väg till skolan när hon ringer. sen precis nån meter innan min stol ja vrikar ena foten nästan ramlar hahaha sen tar jag ett jävla steg och vrickar andra foten :( som alla dooog åt mig haha plus ja själv då såklart :(

stannade med sammi och anna i skolan ett tag för att snacka om företaget ska fottas och sånt av en it-media kille imorgon ju. utanför skolan fick ja veta något som ja fick spel på, jävla drama! så har snackat med sammi och en annan nu i nåna timmar.

sen nu när som ska jag ta bussen till stan för att prata av mig på donken med min baby, sammi. så vi hörs när ja är hemma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0