lördag!

helt sjukt hur dålig man är på att uppdatera plötsligt :)
igår var de ANNA BERGLUNDS födelsedag! mitt hjärta har blivit 18 hela år och hon kommer hem inatt! helvete vad ja saknat den tjejen!

idag vaknad ja i stressläge, klockan 9, trodde mamma skulle till stan utan mig vilket var helt fel. så vi åkte in kring halv 12, jävligt seg busschafför och fick nästan mig en utskällning igen på 2 veckor haha menar dem allvar?

hur som helst åkte till en person efter ja varit i stan. sen nu är ja hemma och har ätit lite. trodde inte ja hade bråttom men nu tror ja jag har de.. ehm ja. så ikväll ska jag fira min goding valentina, hihi får se hur de går ;)






jag <3 keps. snott marcus, skriver detta på hans begäran :)

Kommentarer
Postat av: Samantha

steph......

2010-02-13 @ 15:53:21
URL: http://saamaantha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0