jag hatar söndagar

och alla hjärtansdag är överskattat! hade tänkt träffa en person men pga bråk lär ju de knappast hända. igår blev verkligen tur i oturen! festen för valli blev en bra överraskning.. förutom att vi gläömde gömma våra väskor haha fan :(

på fredag nästa helg ska dem andra ut på hipp.. är medbjuden men ja fyller år i maj så... it sucks!
några saker blev snodda igår, och min magkänsla känner att ja vet vem det är. hatar mytomaner!

nu om min hemväg. tog 1an så hade de hänt nån olycka mellan davidshall och gustav så bussen tog en omväg. dum som ja är ber ja busschaffören lämna av mig på konsert eftersom ja hade ingen aning om hur ja skulle komma på 5an annars eftersom vägen va avstängd. hoppar av och de står den kommer om 20 minuter! ja får frispel och börjar gå mot gustav där ja ser bussen ja nyss hoppade av kör till, damp fick ja. och en 13% batteri på mobilen (Y)

as rädd och ensam går ja till gustav och när ja är vid bk ser ja 5an köra iväg. kommer fram och där står den kommer om 17 minuter! av en ren slump stöter ja på sammi,conrad mfl , snacka om räddning :) när ja sen är på bussen får ja ett samtal och korkad som ja kan va hoppar ja av i lorensborg.

ett gäng tjejer på 5 pers går till oss och berättar hur rädda dem är för nån man dem påstår följer efter dem? men gatan va tom? hahahaha kunde inte hålla mig för skratt. så vi följer dem till sin port haha. sen va vi ute aldeles för länge men ja är tydligen över grym på att smyga in :):)

vaknade 10, fick spel men somna om när ja såg gelehjärtanen brevid mig. vakna 1-2 igen sen nu måste ja verkligen göra engelska recentionen!! döööö

bilder från festen kommer senare när ja pallar!

TTYL♥


Kommentarer
Postat av: johannat

SV: precis som du har äganderätt på den? ;-)

eller så var du innan, och den har ju folk ändå lyssnat på ett väldigt bra tag.

2010-02-15 @ 15:58:04
URL: http://johannaravn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0