godmorgon lördag

fett morgonmisstag har redan gjorts haha.. fråga aldrig mig något när ni väcker mig, för jag svarar aldrig ärligt. haha även om det är till min förtjänst ni frågar något så antingen ljuger jag eller säger motsattsen. jävligt skumt men har märkt jag gör de. så idag tackade jag nej till nya stövlar, surt.

snodde lite bilder från sammis blogg eftersom jag inte orkar lägga över från min :)




vår snygga mini-monter som tagit oss en evighet som vår lärare hatade!..
trotts att alla andras miniatyr-butiker looked like shit!


och en frivillig mössmodell.. filip


Kommentarer
Postat av: Adelina Osmani

uRSÄKTA? vems miniatyrer såg ut som skit, VÅR VAR FINASTTT ;p!!! :D

2010-02-15 @ 01:02:54
Postat av: stephi

sv: hahahahaha vet inte vilken som va er :P

2010-02-15 @ 01:11:15
URL: http://ssstephnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0