förlåt förlåt förlåt

men mitt liv och mina vänner går faktiskt före denna blogg!
sov hos anna med sammi igår, redigt mys. nästan att de är ett "varndrarhem" enligt vissa? men hur som helst var ja där också ett tag efter skolan. och igår såg vi barnhemmet :( folk skrämde upp mig med "tomas" och sånt :( dumma vänner! haha..

idag hoppade jag av matte c, haha vågar kanppt berätta för familjen.. va stolta dem kommer bli!
håller de hemligt ett tag till iaf haha busigt! nu ska ja ta och läsa en jävla engelskbok eftersom svenska "förvandlingen" har ja gett upp, anna har ändå berättat hela.

eller så ser ja lite serie avsnitt och käkar chips.. undrar vilket det blir? :)
klumpen i magen har släpt lite också idag när ja fick ett samtal.


TTYL♥


Kommentarer
Postat av: Samantha

sjukt underbart har jag haft det med er dessa dagarna :)<3, älskar er!

2010-02-03 @ 20:11:18
URL: http://saamaantha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0