äntligen fredag

men ändrade planer haha?
inatt klockan 4 går min finis anna upp och ska med flyget 7 till canarieöarna :( gasch kommer sakna henne! tur ja har min sammi kvar.

åt nyss en goood kärleksmums som ja nyss såg inte är.. uppäten? ajja ikväll tror jag de blir elin m fl :)
här kommer lite bilder från dagarna hos anna <3


anna gick ut och skottade.. och jag och sammi kollade på (:
så här har ni en osminkad anna och stephanie


mindre smikrande bild..
anna lagar mat och ja.. klänger :)






från lördags.. jag och anna pausade medans sammi sminka sig


såg new moon på tisdagen.. och the eye. eller barnhemmet.. eller så va de en annan dag?
iaf!






Kommentarer
Postat av: Samantha

din lilla fis, jag sminka mig inte jag pissa.. du va för full för att komma ihåg! haha <3

2010-02-05 @ 20:46:16
URL: http://saamaantha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0