Torsdag

måste seriöst börja skriva ner när jag tänker på saker att blogga om.. mitt minne är skrämmande dåligt. upptäckte nyss att jag klickar på a istället för ä på datorn för jag redan vant mig vid htc där man smsar med ett tangentbord :-)

men ja, fikan idag sket sig så marcus hämtade mig. senare blev det myskväll med anna&sammi och whitechicks som är vår film. fick känslan du vet den här kvällen-innan-man-reser? men tyvärr så är det ju min blonda lindeborgare som lämnar oss i en månad! :( kommer sakna dig verkligen!

men nu ska jag nanna för har trots allt praktik imorgon. var bara tvungen att sätta på datorn för att beställa mitt abonnemang (A) fast det stod att de kommer ta 17 dagar :-( jahapp.. knappast lönt att ladda på mobilen ju. så vad gör man?

min katt ligger på min klädhög och sover så vågar inte ta mina mjukisbyxor :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0