Min dag har varit

FRUKTANSVÄRD! vaknade upp, klädde på mig och då kände jag hur illa jag mådde. låg och vred och vände mig och kände hur sämre jag mådde då jag fick extrem huvudvärk och magont. försökte äta vilket gjorde allting värre. började inte må bättre förrän för en timme sedan.
så himla surt att missa mötet med miloo men det var antingen de eller spy undertiden.. typ. det enda positiva idag är att jag lärt mig tanka :-) hehe.

igår åkte jag och pappa runt och tittade mobiler. så nu har jag bestämt mig. jag som vägrade ha en touch innan ändrade mig. det blev sedan solning och en mysig promenad i snön med marcus :-) efter det blev det bio. due date hette den och var faktiskt bra, dock har regissören gjort baksmällan tio gånger bättre!

nu ska jag försöka äta lite mer midda trots att jag kallsvettas som ett djur :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0