everybody goes

Okej, nu kommer inte ella bli så glad om hon tar upp min blogg och läser att jag sitter här istället för att stressa ihjäl mig :) med tanke på att jag är osminkad och med vått hår (A) hehe. vet att du läser slaviskt ;-)

igår blev det praktik. gick tidigare för att shoppa med mamms :) hade sån lust att shoppa idag när ja såg att bussen kommer om 9 min, men jag avstod. nu ska jag äta midda ute med ella,emelie, nati och nadia (?) dem ska ha en vit helg medans jag ska jubba. känner mig duktig!
oooh nu ska jag öppna 2a och 3e luckan i min chokladkalender! .. hur kunde jag glömma?

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh ditt söta fanskap. Vilken bild!

2010-12-13 @ 15:59:44
URL: http://fannysahlin.blogg.se/
Postat av: Fanny

Fastnade..vart har du köpt din ljuvliga tröja?

2010-12-15 @ 13:05:32
URL: http://fannysahlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

jäklar vad söt!

2011-01-11 @ 20:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0