Tro mig när jag säger att jag inte tröttnar

igår blev det inget inlägg. sorry! vakna upp efter en jobbig natt. tog mig till stan med aleks och älskling. men såklart så skulle jag missa 3 bussar. ja är så otålig att ja inte orkade stå och vänta utan gick istället iväg för att återkomma när den egentligen skulle komma. men sprang somsagt tre gånger i onödan. buhu :(

tog mig sedan till stan igen. Lars winnerbäck är så kasssss. usch. min dvärg agnes lyckades ja hitta i folkmassorna. sedan blev det barcelona med lite skurups killar. sen vidare till restaurang/baren vid chinabox. grabbarna var söta och bjöd den ensamma tösen.

idag var det skola. såklart vanligt schema direkt. mmmmmmh ja älskar ju samhällskunskap! menmen lärde mig en hel del om politik (Y) tönt ja vet. ikväll blir det antingen att ta sig till festivalen och ta de lugnt på nån pub. eller utgång. har ju somsagt sovmorgon imorgon :)
ttyl
hahahahaha ja dör! sammi,jag,anna &martin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0