redan tisdag

har inte alls haft tid till bloggande. inte ens varit vid datorn konstigt nog. ändå skönt att veta att man är upptagen med livet :)

i söndags blev en redigt bra fest hos anna. halva john bauer där haha. men osmart som jag kan erkänna att jag är så tog jag med min kamera hem.. men utan sladd :( va uppe hela natten så somna direkt hemma 9.

igår alltså måndag blev etage somvanligt. börjar bli lite uttjötat, bara lite! hehe. sen idag har ja bara tagit de lugnt. och krängt burger king med marcus. stör mig på att de aldrig är öppet om nätterna när ja som mest suktar efter de :( för övrigt haha för ett tag sen hade ja varit sugen på whoppers dressing i en hel vecka.... vilket ja sen fick veta endast är majonäs haha duktigt

nu är jag hemma ovanligt vis vid denna tiden dessutom ensam!? hmm slått i huvudet? man skulle kunna tro de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0