okej jag erkänner

jag glömde bloggen :(
tror jag skrev senast i fredags innan jag drog till anna? det blev en bra men kort kväll för oss. lite förfest hos anna med våra Calella låtar. fullt ös! sen mot stan. ölkafeét sen back to limhamn med lite folk från nydala och söderkulla. trion var heelt döda vid 2 tiden så då blev de hemskick och tjejsnack.

lördagen blev la emdanada mat hos sammi. mmmh har nog aldrig varit så hungrig och sedan mätt i hela mitt liv. kunde käkat sten haha. sen mys med film (tyvärr skräck ur funktion) chips och godis! tjuggekväll!

idag har jag och anna varit grymma och pluggat om v-partiet. sedan har ja segat hemma med satc och nu blir de pizza sen jubb. usch. ttyl
grabbarna från john bauer oh eh oh ey oh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0