inte smart :(

i fredags blev de förfest, alla ville till breeze så ja emelie & nati åkte till deep.
frågar mig själv efter varje gång, vad fan gör ja där? haha

vi gjorde det bästa av de och emelie va grym på att härma ensam-dansare hahah<3

lördags, upp tidigt.. i onödan! åkte med maria till beddingestrand för familjen noréns årliga kräftskiva, trevligt :)
men fia decka snabbt så blev inte snabba cash :(


söndag blev regnit :( kåluvet - stephanie - tshirt + shorts, bra jobbat! verligen smart med vit tröja också..
träffa marcus lite, sen jobb - grymt pass om jag får säga de själv.

nu ligger min lilla vän och sover brevid mig helt djupt. medans jag är pigg men sömnig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0