hahaha

stackars emelie ramla igår på dansgolvet och kravla runt som en vilsen fisk. det var så blött att hon inte kom upp haha nutte! <3

det var typ kvällens höjdpunkt. förutom en plötslig strippa utklädd till polis hehe. för övrigt var väll båten helt okej ställe. bra musik iaf så vi dansa som tusan!

jag kan säga att jag tänker ALDRIG mer cykla hem, aldrig. somna nästan och segaste minuterna i mitt liv typ. ella och emelies ide men dem fick punka påvägen så tog bussen :( tack!

hur som helst. vakna av sms somvanligt, juste skulle träffa elin?!?!?! typ.. mötte henne sovande typ. sen jobbade ja till 9. men 143kr/h kan jag leva med liksom :D

nu vill nati till etage.. vad gör man? ställer upp (somvanligt) eller degar hemma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0