grabb kväll

tisdagen blev det inte mycket mer av. därimot gårdagen skulle bli en härlig utekväll med sammi och anna. men det blev ju aldrig så. de andra tjejerna drog också sig undan så då återstod grabbarna.

det blev en bra kväll trots allt. även fast det tog tusen år att komma i säng. idag har det varit somanligt dagen efter utgång lite lugn. men nu sitter jag här rastlösare än livet. tror inte jag är gjord för hemmakvällar :( kom nyss på jag har skitmycket att göra, typ färga håret, systemet, fixa naglarna, uppgift och duscha.

men istället kommer det snart upp ett inlägg om mina skor hehe.
och lite chips och dippa hade inte suttit fel. dags att lyfta på bakdelen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0