då var det torsdag

kom hem 6 imorse, så ja det var lite surt att gå upp 12 och inse jag kunde sovit längre:( mötte i alla fall upp syster maria i stan. mycket snack och god chai mmmmh :) sen lite andra ärenden.

jo det blev etage.. man är ju en bra vän? haha. vi hamnade på fridays först. jag trodde två killar kände nata.. så jag mitt huve lämnar min mobil hos dem haha.. den va kvar iaf! spillde ut m öl. skulle gå och betala en ny men mitt leende gjorde mig betalfri, hehe.

sen fick jag och mackan vänta på 5.20 bussen. surt. gick på och trodde den skulle vara hel-tom. men nej proppfull??? hahaha gud ja skämdes som ett djur! detta var då morgonjobbare haha.
för övrigt somnade marcus på bussen påväg hem en hållplats innan han var framme hahahahah. stackarn hamna i trellehålan. men nu ska jag ta och käka lite sen dra mig utåt. INTE utgång ;)
calella in my <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0