ännu ett år

ganska sjukt att det redan är malmöfestivalen igen. vilket betyder att jag snart bott i denna stad i 2 år! känns som ja nyss bodde mitt i min lilla håla skurup. nu är man en liten prick i storstan.

faktiskt solat idag, på balkongen. lite molningt då och då så gick in rätt mycke :( kan hoppas att de lilla steck ja såg vid bikinin inte var inbillning haha. kilade nyss och handlade hårfärg. hatar när man går osminkad och de just den gången ska finnas en söt kille i kassan. suck.

inte fixat naglarna än iheller. undrar vad ja slösar min tid på egentligen? inte ens bloggat förrän nu ju?
kort info: agnes är blondare än livet (ingen nyhet), sophia ringer för att prata med mamma men hon är inte hemma så hon börjar räkna upp sin shopping för mig istället. finns tydligen strumpor på gina? hmm.. och snygga skor på åhléns? lite att ta igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0