stresssss

vet inte vad det är med mig. känner mig så stressad att jag sitter och skakar och stressar igenom allt jag gör kastade mig i duschen och tappade jackan från galgen 575990 gånger fick damp och sket tom i att ta upp mobilen från hallgolvet. ksatar i mig chippa just nu också. inget verkar lugna mig!?

oh just nu får ja damp för min mamma snackar med mig i dörren samtidigt som jag skriver detta och någon bombar mig på msn så mamma fick ett skrik från mig nyss när allt hon frågade var om ja vill ha mat.... aaaaaah skakar sönder.

och såklart kommer inte ens den låten ja vill lyssna på på spotify ist reklam aaaaah dö någon! och imrn ska jag skola till halv 4 sen jobbb till 9. har inte ens tid att se satc mer va fan är de!
plus de jääävla träningen idag på dansen vafaan ska hon skjuta oss. och nu kom min mamma igen :@

måste skriva klart engelska nunununu!  och agggge jag vill sooola med dig när fan ska jag göra de :( hoppas du läser detta och tycker synd om mig behöver uppmuntrande sms frn dig just i denna stund!

puss på er förlåt för stress inlägget!


då va de dax för skaffa blåa linser och sola ser ja!!?.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0