stop telephonin' me! (8)

heeey äntligen lite tid för bloggning.. liite!
igår blev det degande hemma tills ja tog mig ut en runda i en timme sen hemmåt, kastade bokstavligt talat i mig middan medans mamma satt och berättade stories om nydala haha söt.

tog snabbis 33an till sammi sen missade vi självklart 8an. OCH ännu en 8a för sammi fick för sig 7 minuter är sååå mycke från triangeln och att vi lätt skulle hinna med den från gustav..... ramla över halva gustav och hann ändå inte till 8an. så jag får ursäkta om ni hörde mitt hemska damp skrik :)

vi kom iaf tillslut fram till festen men med kallare butts som aldrig förr haha. riktigt kul hade vi, precis somvanligt! sen blev det hemmåt. men jag va hemma ehm.. rätt sent. och idioten hade inga nycklar med sig... liiiite surt att väcka mamma halv 5 (A) dock hennes fel (:

nu har ena systern kommit så nu fattar bara de 657696 andra. och söta william! awww. så nu blir de tjuuugefest pussssss!


och jag kör på RL skjorta idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0