stop callin' stop callin' i don't wanna talk anymore!

besatt av låten. men i detta läge är den sjukt passande. jag är ju en aldeles för snäll person! hihi eller ja i detta fallet. mitt kusinbarn är lite speciell och när han var här i fredags så tjatade han om mitt nummer. så snäll som jag är gav jag mitt hemnummer. men nu blir jag aldrig av med honom haha :(

då menar ja inte att han ringer ibland.. utan när ja kom hem efter jobbet idag varit borta 4 timmar har han tydligen ringt 5 gånger och sökt mig :( så nu vågar ingen svara när de ringer hemtelen. så ring inte dit haha!

gårdagen blev myys med familjen. rullade typ sen ut och ändå fick ja ner chippa på natten :) (chips + dippa = chippa)

nu måååååste jag plugga verkligen :( jävla engelska! och dansen blir nog inte av :(


telefonen tar upp min tid :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0